با حکم رئیس هیئت مدیره باشگاه جرون خلیج‌فارس 

محمد علی شاهی به عنوان مدیرعامل منصوب شد 



محمد علی شاهی به عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جرون خلیج فارس منصوب شد.
به گزارش صبح ساحل، با حکم رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی جرون خلیج فارس محمد علی شاهی که پیش از این مدیرعامل باشگاه نایبند بندرعباس بودند به عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جرون خلیج‌فارس منصوب شد. محمد علی شاهی از نیروهای توانمند ورزش هرمزگان است. وی ورزش را از دل محله نایبند شروع کرد و سالیان سال در تیم های فوتبال و هندبال این باشگاه بازی کرد.
شاهی بعد از دوران بازیگری در کارهای اجرایی در کنار مدیرعامل های باشگاه نایبند حضور فعالی داشت تا این که خودش چندین سال به عنوان مدیرعامل باشگاه نایبند خدمات شایانی داشتند. تشکلیل تیم هندبال بانوان و ساحلی نایبند و حمایت از این تیم در مسابقات کشوری و انتخاب باشگاه نایبند در دو سال به عنوان باشگاه نمونه در سطح استان از افتخارات دوران مدیریت محمد علی شاهی است.
با توجه به این اداره کردن باشگاه های مردمی از نظر بحث مالی بسیار سخت است اما محمد علی شاهی با توجه به این که ارتباط بسیار خوبی با مسوولان ورزش، شهرداری ،شورای شهر و نمایندگان مجلس داشت تا حدود بسیار زیادی این دغدغه باشگاه را بر طرف کرده بود زیرا ایشان اعتقاد داشتند که باشگاه قدیمی و مردمی نایبند باید سرآمد سایر باشگاه باشد و به عنوان یک باشگاه موفق الگوی برای سایر باشگاه استان و به خصوص شهرستان بندرعباس باشد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها